fredagen den 23 januari 2009

Fredagen den 23 januari 2009.

För en månad sen längtade jag efter julafton,
för en månad och en vecka sen längtade jag efter att få fylla 17 år,
för två månader och 4 dagar sen blev jag och joel tillsammans,
för sju månader sen hade vi sommarlov,
för 17 år och en månad sen fanns inte jag.

(va djupt de blev på slutet)

Om 22 dagar är det alla hjärtans dag,
om 3 månader och 1 vecka typ så åker SP07a+b till STOCKHOLM,
om typ 5 månader är det sommarlov,
om 7 månader (lite mindre) är det Teneriffa som gäller,
om 11 månader (lite mindre) så fyller jag 18 år!!!!!!!


Där ser ni, jag har lite att längta till trots allt ;)

Men att jag fyller år så sent är rena plågan, faktiskt. Jag får väl trösta mig själv genom att tänka framåt - när ni andra sitter där och är 40 år, så är jag fortfarande 39!!! Den ni!

Förresten, från 17 års kriser(?) till annat, jag ÄLSKAR Justin Timberlakes låt - What goes around comes around, PÅ PIANO ENDAST! Utan sång alltså.
här har ni en rätt bra version ;
http://www.youtube.com/watch?v=jPunSeDTQRk&feature=related

Dagens störiga sak;
gud vad helt otroligt störigt det är när man bränner sig på tungan!!!
Jag ska ta ett exempel , det hände mig idag nämligen...
Vi var på Hot Chili med några tjejer i klassen - jättemysigt och trevligt vare förresten!:)
Jaja, man är ju hungrig liksom när man går ut och äter - så man slänger ju i sig maten så fort de serverar en.
Vilket resulterar i (speciellt om man äter friterat) att man bränner sönder gommen+ tungan, och sen är hela måltiden förstörd - för då har man tappat känseln i hela käften (ursäkta ordvalet) och känseln kommer inte tillbaka förrän dagarna efter....Lika med varm choklad som man brukar ha med sig i termos då man är ute en vinterdag - då bränner man sig JÄMT på tungan också. Varför då? Jo, för man vill inte dricka iskall choklad när man är ute och fryser själv!!! Och man vill inte vänta på att maten ska kallna på restaurangen för då hamnar man efter de andra när dom äter, och vem vill äta kall (kina)mat liksom?!

en parentes liksom...nu ska ja sitta här och göra ingenting.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0